جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ یکی از دلایل نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری توجه بیشتر بر اصل تولید و اشتغال به عنوان ضرورت امروز جامعه است، لذا باید مسئولان مشکلات سرمایه گذاران و موانع تولید را رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران و کارفرمایان اظهار داشت: نباید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد، که سرمایه گذاران میل و رغبتی برای سرمایه گذاری در جامعه نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از دلایل نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری توجه بیشتر بر اصل تولید و اشتغال به عنوان ضرورت امروز جامعه است، لذا باید مسئولان مشکلات سرمایه گذاران و موانع تولید را رفع کنند

وی با بیان اینکه نباید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که سرمایه گذاران رغبتی برای سرمایه گذاری در بخش تولید نداشته باشند، افزود: باید فرآیند تولید تسهیل شود و موانع پیش روی تولیدکنندگان برطرف گردد.، نه اینکه تولید تنها در انبارها ذخیره شود.

مصطفی امیری، دبیر انجمن کارفرمایان خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: دولت و مسئولان باید تلاش کنند، تا مشکلات تولید کنددگان و سرمایه گذاران برطرف شود.

وی با بیان این که در حوزه کسب و کار مشکلات زیادی وجود  دارد، که می توان به نبود بازار مطلوب اشاره کرد، ابراز داشت: با خارج شدن یک سرمایه گذار از کار تولیدی، زمینه بیکاری صدها خانواده فراهم می‌شود.

امیری با بیان اینکه از 20 سال گذشته هیچ بازنگری قانونی در بحث کارگری و کارفرمایی انجام نشده است، افزود: بسیاری از سرمایه گذاران پول های خود را در بانک گذاشته و سود دریافت می‌کنند که این امر یکی از بزرگترین ضعفها و مشکلات است که نباید بی تفاوت از کنار آن عبور کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha