جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست سیاسی در مدرسه علمیه فاطمیه قزوین

حوزه / یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: پیشرفت کشور زمانی می‌تواند جامه عمل بپوشد که تولید داخلی به عنوان مقوله ای اشتغالزا در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محمد امینی در نشست سیاسی مدرسه علمیه فاطمیه قزوین و در جمع طلاب و اساتید این مدرسه، به نامگذاری امسال از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اشاره کرد و گفت: همت ایرانی رمز احیای تولید و اشتغال در اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و اشتغال زایی، مشکلات اقتصادی را ریشه کن می‌کند و امید این است مسئولان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال نامگذاری شده برای اشتغال زایی جوانان گام برداشته و مردم نیز با حمایت از تولید داخلی، به اقتصاد کشور کمک کنند تا شاهد توسعه و پیشرفت کشور در همه عرصه ها و بخش ها باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه منویات رهبر معظم انقلاب درباره نامگذاری سال، نقشه راه برای حل مشکلات اقتصادی است، گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیازمند زیرساخت است.

وی در ادامه سخنان خود به ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و بیان داشت: نمایش این حضور سیاسی در داخل نیز از لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب تقویت نظام اسلامی شده و پیام خود را به سراسر اسلام بهتر منتشر می‌کند که این امر رضایت خداوند متعال و حضرت مهدی(عج) را به همراه دارد.

امینی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از پشتیبانی ملت از نظام اسلامی دارد و پیام این حضور به دشمن این است که ما انقلاب خود را دوست داریم و از آن حمایت می کنیم.

وی اظهار کرد: : حضور امروز مردم در پای صندوق ها، دشمن شکن است و دشمنان چشمشان به قدم های این مردم است و این ملت با  حضور و گام های  استوار خود دشمن را به وادی یاس فرو می برند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات ضمن استمرار قدرت جمهوری اسلامی نمایانگر نماد مردم سالاری دینی در جامعه ایران اسلامی است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha