جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تاکید بر این که ایران تنها امید مظلومان عالم است، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اقتدار و ایمان خود به عنوان تنها ارتش مکتبی جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قزوین گفت: از نگاه دینی و اسلامی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی یک نیروی کشورگشا نیست،  بلکه تامین کننده امنیت و مقابله کننده با متجاوزان به حقوق ملتهاست.

نماینده ولی فقیه قزوین خاطرنشان کرد: ارتش به طور عام و نیروی زمینی به طور خاص در دوران انقلاب اسلامی با سربلندی امتحان داد و با افتخار بیرون آمد، در حالی که دستور می دادند در مقابل مردم بیاستند و تیراندازی کنند اما ارتش خود را از مردم می دانست و از میان مردم برخاسته بود و با آنها همراهی کرد تا انقلاب به پیروزی رسید و ارتش آزمون  خود را بخوبی پس داد.

وی با بیان این که دوران دفاع مقدس هم ارتش تعهد و اقتدار خود را نشان داد و در جبهه های جنگ حضور فعال و ایثارگرانه و شجاعانه ای از خود نشان داد و تقدیم ۴۸ هزار شهید سند افتخار ارتش است،‌ گفت: این  تجربه آماده شدن برای رسالت های بزرگتر است و ارتش این دوران را بخوبی پشت سر گذاشت و مرحله جدید ماموریت این نیرو حضور در حمایت از نیروهای مسلح مقاومت اسلامی و مستضعفان در جای جای جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که حضور نیروهای مسلح ما در عراق و سوریه و موصل و در برابر اشرار آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی موجب امیدواری سایر ملل مظلوم جهان شده تا با امید به مقاومت خود ادامه دهند، گفت:  ارتش خود را مخاطب کلام خدا می داند و از مظلومان دفاع می کند و موجب دلگرمی و امید افراد و ملل ستم دیده است.

امام جمعه قزوین با بیان این که نیروهای مسلح ما باید هرگونه سلاحی را برای اینکه دشمن را سرجایش بنشاند فراهم کنند و با اتحاد به رسالت خود عمل می کنند، خاطرنشان کرد: ارتش خود را مخاطب کلام امیرمومنان(ع) به مالک اشتر می داند و در این مسیر گام برمی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی خود را مهیا کرده تا زمینه ساز حضور منجی عالم بشریت باشد تا جهان پر از عدل و داد شود ومستضعفان  به قدرت برسند.

وی با اشاره به جنایات اخیر داعش در به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان در سوریه، اظهارداشت: این جنایت استکبار و داعش نشان می دهد باید به کمک ملل مظلوم جهان شتافت و امروز ملل ستمدیده تنها امیدی که در عالم دارند به ایران اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha