جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مردانی پور

حوزه/ حجت الاسلام مردانی پور گفت: تخریب و تهدید رقبای انتخاباتی، جامعه را به چالش می کشد و مردم را به جان یکدیگر می اندازد.

حجت الاسلام شمس الله مردانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به تاثیرات برگزاری انتخابات در انقلاب اسلامی، گفت: معیار نظر مقام معظم رهبری است که فرمودند مهم تر از انتخابات، حضورحداکثری مردم در انتخابات است که پایه های انقلاب را محکم و دشمن را مایوس می کند و اراده ملت را نشان می دهد که هم حق خود را استیفا کرده و هم به وظیفه خود عمل می کنند.

این فعال فرهنگی افزود: قطع نظر از اینکه نتیجه انتخابات چه خواهد بود مهم حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی است و نتیجه انتخابات را خود مردم تعیین می کنند.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات از بازی های سیاسی پرهیز کنند،  عنوان کرد: معیار این است، فرد و افراد منتخب باید مدیر و رجل سیاسی باشند، اهل تدبیر و مدبر بوده و درد آشنای مردم باشند و درد پابرهنگان نظام را بدانند و ولایتمدار و ولایت پذیر بوده و ذوب در ولایت باشند.

حجت الاسلام مردانی پور همراه بودن با مردم را از ویژگی های مهم رئیس جمهور منتخب دانست و تاکید کرد: برای حل مشکلات کشور باید فردی انتخاب شود که انقلابی باشد، ما امروز به مدیر انقلابی و مدیریت انقلابی و جهادی نیاز داریم.

وی همچنین بر ضرورت سازده زیستی رئیس جمهور منتخب تاکید کرد و گفت: رئیس جمهور منتخب باید شهید رجایی را ملاک خود قرار دهد و سرمایه دار ستیز بوده و رانت خوار نبوده و طرفدار ویژه خواری و قدرت طلب نباشد.

امام جمعه صوفیان در بخش دیگری ضمن توصیه به نامزدهای ریاست جمهوری تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری، برنامه های خود را ارائه کنند، بنا به فرموده مقام معظم رهبری، عده ای نعره می کشیدند و می گفتند در تبلیغات کاندیداها سانسور وجود دارد اما حالا که مناظره ها به صورت زنده از صدا و سیما پخش خواهد شد، کاندیدها از اهانت به یکدیگر و توهین و تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

حجت الاسلام مردانی پور ادامه داد: تخریب و تهدید رقبای انتخاباتی، انقلاب اسلامی را به چالش می کشد و مردم را به جان یکدیگر می اندازد، کاندیداهای ریاست جمهوری با ارائه برنامه های خود برای چهارسال آینده سعی در جلب نظر مردم داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha