جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه

حوزه/حضور مردم در انتخابات، تعیین کننده بسیاری از مسائل و اتفاقات است، یکی از آنها،‌ افزایش توان بین المللی نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن نبوی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: حضور مردم در انتخابات، تعیین کننده بسیاری از مسائل و اتفاقات است، یکی از آنها،‌افزایش توان بین المللی نظام و انقلاب است.

وی عنوان کرد: اثر بعدی ، افزایش اقتدار کشور است؛ اگر مردم حضور داشته باشند، اقتدار و قدرت کشور، نظام و ولایت فقیه بالاتر می رود؛ البته مردم هر زمانی احساس کنند وارد میدان خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی اظهار داشت: مردم، فردی را انتخاب کنند که نسبت به ارزش های اسلام، دین و انقلاب و  ولایت فقیه زاویه نداشته باشد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه افزود: حضور برای انتخاب فرد اصلح و در عین حال مدافع ارزش های دینی و ولائی در شرایط کنونی تکلیف است و مردم  این حضور را حق خود بدانند و شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی اظهار داشت:  همه روحانیون و مبلغین به بصیرت افزایی برای انتخاب فرد اصلح و کاندیدای ولایی خواهند پرداخت و خود نیز در روز  ۲۹ اردیبهشت برای انتخاب فرد اصلح حضور جدی خواهند داشت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha