جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حمید بنایی - نماینده گناباد در مجلس

حوزه/ نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانیت به دلیل برخاسته شدن از دل مردم و بیان درد و دل های آنها سخنگوی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حمید بنایی، در جمع طلاب و روحانیون این شهرستان در محل مصلی امام خمینی(ره) گناباد، اظهار داشت: روحانیت همیشه مورد اعتماد مردم بوده و و مردم نیز بسیاری از مشکلات خود را با آنها بیان می کنند.

وی ادامه داد: حس خوبی که بین مردم و روحانیت در جامعه وجود دارد، باعث شده تا این کشور در مقابل خیلی از دشمن ها مقاومت کند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روشن گری ها روحانیت در زمان انقلاب نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت و امروز نیز روحانیت با کمک به جامعه در انتخاب اصلح کشور را بیمه می کند.

بنایی افزود: مجلس شورای اسلامی آماده است تا همکاری  های لازم با حوزه های علمیه و سایر دستگاه در خصوص رفع مشکلات روحانیت انجام دهد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی در حوزه فرهنگی کشور افزود: امروز با تقویت حوزه های علمیه هم در مسئله فرهنگی و حتی در مسائل دفاعی می توانیم کشور را اماده نگه داریم.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گناباد همیشه نمونه های بارزی از مردان بزرگ در جامعه روحانیت داشته که از آن جمله می توان به شیخ محمدتقی بهلول و حاج شیخ غلامرضا نصیری اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha