جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله عبدالله محمدی(ره) امام جمعه سابق ایلام

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان ایلام در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله محمدی(ره) تصریح کرد: مردم و روحانیت استان، خاطرات پایمردی و ایثارگری این عالم مجاهد و انقلابی را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام در پی درگذشت آیت‌الله عبدالله‌ محمدی، نماینده امام (ره) در استان و امام‌جمعه اسبق ایلام، ارتحال این عالم مجاهد و انقلابی را مردم ولایت مدار این استان تسلیت گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است: مرحوم آیت‌الله محمدی از نخبگانی به شمار می رفت که علاوه بر ویژگی‌های خاص علمی، ایمانی و اخلاقی، در جریان انقلاب اسلامی و بعد از آن فردی اثرگذار بود. وی در جریان اسلام‌خواهی به سخنرانی و افشاگری جنایات رژیم شاهنشاهی پرداخته و پس از پیروزی انقلاب نیز به سمت نماینده امام راحل (ره) در استان ایلام  منصوب شد.

آن فقید سعید که از پیشکسوتان عرصه مبارزه سیاسی  و جذب جوانان به نهضت اسلامی در دوران  انقلاب  بوده، نقش موثری در سال های دفاع مقدس ایفا کرده و دوشادوش مردم و رزمندگان و علمای استان در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و منشا خدمات ارزشمند اجتماعی، سیاسی و فرهنگی  و تقویت باورهای دینی در استان ایلام از جمله همراهی با مرحوم آیت الله حیدری ایلامی در راه اندازی حوزه علمیه و جذب جوانان جهت تحصیل در حوزه بوده اند و مردم و روحانیت استان، خاطرات پایمردی و ایثارگری این عزیز را فراموش نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha