جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب - امام جمعه گناباد

حوزه/ امام‌جمعه گناباد با بیان این که یکی از دلایل فرار مغزها، ایمان ضعیف آنان است، گفت: برخی از افراد علی‌رغم استفاده از امکانات داخلی کشور، تخصص خود را به بیگانگان عرضه می‌کند؛ البته فرار مغزهایی که به دلیل بی‌توجهی به آن‌ها صورت می‌گیرد از این مقوله جدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب، پیش از ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت استاد شهید مطهری و آغاز هفته معلم، در مدرسه حضرت زینب(س)، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، معلمان با ایمان، دلسوز، خدمتگزار و پرتلاش در کشور داریم که مایه افتخار هستند و احترام آن‌ها لازم و ضروری است.

امام جمعه شهرستان گناباد با بیان این که علم و دانش، به انسان توان می بخشد و ایمان، به انسان جهت می‌دهد، گفت: اگر اقدامات و فعالیت‌های انسان‌ها بدون جهت باشد، توان انسان‌ها تخریب می‌شود.

وی به مسئله فرار مغزها از کشور اشاره کرد و با بیان این که یکی از دلایل فرار مغزها، ایمان ضعیف آن افراد است، تصریح کرد: متأسفانه برخی از افرادی که ازلحاظ علم و دانش دارای مدارج علمی بالا هستند، ازایمانی ضعیفی برخوردار بوده و علی‌رغم استفاده از امکانات داخلی کشور، تخصص خود را به بیگانگان عرضه می‌کنند؛ البته فرار مغزهایی که به دلیل بی‌توجهی به آن‌ها صورت می‌گیرد از این مقوله جدا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha