جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
۱

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی زمانی تحقق پیدا می کند که در راستای ظهور و رسیدن به حکومت حضرت مهدی (عج) است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، در دیدار با اعضای ستادمردمی مهدویت و راهپیمایی اجتماع منتظران حضرت مهدی(عج) ضمن برنامه ریزی و هماهنگی های بیشتر با سازمان و نهادهای مختلف در دهه مهدویت گفت: از برگزاری برنامه های تکراری در دهه مهدویت و نیمه شعبان برای مردم خودداری کنید؛ تکراری شدن برنامه ها باعث از دست دادن مخاطب می شود.
 
وی با تاکید براینکه برگزار کنندگان جشن های دهه مهدویت در راستای گفتمان انقلاب اسلامی و تحکیم آن حرکت کنند، افزود: برای برگزار کردن راهپیمایی و نشست های علمی ومردمی با موضوع مهدویت باید سازمان های مختلف با هماهنگی بیشتری کار کنند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در این باره افزود: همراه با انقلاب اسلامی عده ای همان روز اول «شعار مرگ بر امریکا» می گفتند، اما پس از مدتی برخی از همین افراد به فرقه های ضدانقلاب روی آوردند.
 
وی با بیان این که هر نوع حرکت اجتماعی که حضور مردم و مسئولان را نیاز دارد باید در راستای حفظ نظام و گفتمان انقلاب اسلامی صورت گیرد، ابراز داشت: این انقلاب به شرطی انقلاب خواهد شد و می ماند که آرمان و هدف آن رسیدن به جامعه ظهور است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: اگر بخواهیم نظام اسلامی برای دیگر ملل اسلامی الگو باشد، گفتمان انقلاب باید در مسیر ظهور حرکت کند.
 
برپایه این گزارش،در بخشی از این دیدار اعضای ستادمردمی مهدویت وشعبانیه مشهد هر یک گزارشی کوتاه از فعالیت های که برای دهه مهدویت در نظر دارند بیان کردند.
 
انتهای پیام ۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha