جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پاسخ به سئوالات- مشاوره

حوزه/ غرفه مرکز ملی پاسخ به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی از جمله پر رونق ترین غرفه های نمایشگاه کتاب است که بسیاری از جوانان ارتباطی صمیمی و عمیق و راحت را با کارشناسان حوزوی را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی روزهای میانی خود را سپری می کند که شرکت کنندگان و مشتریان اصلی این نمایشگاه تازه با بخش های اصلی آن آشنا شده اند و به تدریج برخی از بخش ها نیز به محل عبور و مرور مردم و جوانان مبدل شده است.

از جمله این بخش ها می توان به غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی حوزه علمیه قم اشاره کرد که حضوری بسیار فعال و جالب توجه در این نمایشگاه دارد؛ به نحوی که پس از ورود به غرفه بخش عمومی یکی از اولین بخش هایی که در پیشگاه مخاطبان رخ نمایی می کند، همین غرفه است.

این غرفه در واقع یک غرفه باز است که در آن به حسب اهمیت پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، چندین باجه پرسشگری به شکلی کاملا صمیمی و رو در رو در مقابل حاضران در نمایشگاه قرارداده شده است و طلاب و پاسخگویان سوالات و شبهات دینی از نزدیک با مخاطبان به شکل رودررو به گفت وگو می نشینند.

در این بخش پنج گروه از مبلغان حوزوی به ارایه پاسخ های دینی از جمله پاسخ به شبهات قرآنی، کلامی، مشاوره های اجتماعی و خانوادگی، فضای مجازی و... مشغول بودند و جوانان با حضور در این بخش سوالات خود را از طلاب می پرسیدند.

از جمله نکات بارز این بخش نشست های کاملا صمیمی و دو نفره ای است که جوانان به خصوص پس از آب شدن یخ های روزهای اول و ازدیاد حضور جوانان در این بخش، ایجاد کردند؛ در این غرفه جوانان سوالات و پاسخ های خود را به شکلی واضح و صریح می پرسند و کارشناسانی که سالهای سال در این زمینه فعالیت علمی و پژوهشی و تجربی دارند به سوالات آنها پاسخ می دهند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha