شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد

حوزه / مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد گفت: امروزه مهمترین برنامه های دشمنان در جهت ضربه به مسأله انتظار در جامعه اسلامی است.

محمود رستگاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به بیان اقدامات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)در استان پرداخت و گفت: اعزام دانش آموزان به جمکران، برگزاری نشست های مهدوی، برگزاری جشن های مهدوی و فعالیت در فضای مجازی، و ... از اقدامات این بنیاد در یزد می باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد ادامه داد: همچنین برنامه‌های آموزشی با هدف ارتقای آگاهی‌های دینی و ترویج معارف مهدوی، شناسایی، ساماندهی، حمایت و نظارت بر گروه‌های فعال و فعالان مهدوی، توجه بیشتر به ارزش ها و هنجارهای اسلامی مستند به روایات و احادیث در برنامه‌های مهدوی و ... از دیگر برنامه های بنیاد مهدی موعود در استان دارالعباده یزد است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح امین در مدارس، تربیت مربی مهدوی، دیدار با مراجع و علما نیز در برنامه های ماست که امیدواریم بتوانیم از این طریق در مقابل هجمه های دشمنان بایستیم، افزود: امروز مهمترین برنامه های دشمنان در جهت ضربه به مسأله انتظار در جامعه اسلامی است که در مقابل باید با برنامه ریزی از این انحرافات جلوگیری کرده و به موقع برای اقشار مختلف مردم مساله انتظار را تبیین کنیم.

رستگاری، کمبود اعتبار را یکی از مشکلات بنیاد مهدی موعود(عج) در استان برشمرد و عنوان کرد: علی رغم این مشکلات، بسیاری از دوره ها بصورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha