جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بانوان

حوزه/ حجت الاسلام صالحی نژاد با اشاره به نقش و تأثیرگذاری بانوان در حوزه روشنگری مسائل در جامعه، گفت: برای روشنگري، تفاوتي بين مرد و زن وجود ندارد و هر دوی آن‌ها نقش تأثیرگذاری در حوزه احياي علوم اجتماعي و مسائل جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام صالحی نژاد، شامگاه سه‌شنبه در جلسه درس اخلاق مدرسه علمیه الزهرا (س) بجنورد اظهار داشت: بانوان همواره نقش تأثیرگذارتری در جامعه دارند چنان كه امام (ره) نیز در صحيفه نور فرمودند: سهم زنان در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب بيشتر بود.

وی  افزود: بانوان در حوزه روشنگري نگاهشان حساس‌تر، اثرشان بيشتر و تیغ‌شان هم برنده‌تر است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار بانوان در روشنگری جامعه، اظهار داشت: بر همین اساس برای انتخابات پیش رو طلاب خواهر نقش مهمی در روشنگری افکار عمومی جامعه داشته و هر کدام از طلاب نیز بنا به فراخور شرايط ، باید در خصوص انتخابات بصیرت افزایی و روشنگري کنند.

حجت‌الاسلام صالحی نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین چالش و وظیفه‌ ايجابي يا سلبي در حرکت‌های تاريخی بحث روشنگري و يا عدم آن است، گفت: برای روشنگري، تفاوتي بين مرد و زن وجود ندارد و هر دوی آن‌ها نقش تأثیرگذاری در حوزه احياي علوم اجتماعي و مسائل جامعه دارند.

این کارشناس دینی تصریح کرد: تمسك به ولايت عام در عصر غيبت، همان ولایت‌فقیه است و كساني كه با ولايت جلو  بروند، خدا براي آنان راه را آسان می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha