جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همایش بصیرتی مبلغان حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ همایش بصیرتی مبلغان حوزه علمیه خوزستان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش بصیرتی مبلغان حوزه علمیه خوزستان، ظهر امروز با حضور علما، فضلا، روحانیون و طلاب مدارس علمیه استان خوزستان در مسجد اعظم کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

در این همایش، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغی استان خوزستان، اظهار داشت: استان خوزستان نیازمند بیش از ۱۰ هزار مبلغ دینی است که سال به سال این نیاز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به نقش مبلغان در عرصه بصیرت افزایی نسبت به مسأله مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: لازم است مبلغان با ایفای نقش حساس خویش، مردم را برای انتخاب نامزد اصلح آماده سازند تا إن‌شاءالله شاهد حضوری پرشور و چشمگیر در انتخابات پیش رو باشیم.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، در ادامه این همایش با تأکید بر اینکه معرفی نامزد اصلح از سوی مبلغان برای مردم، یک فریضه لازم است، تصریح کرد: باید تا می‌توانید در این راه قدم بردارید که إن‌شاءالله کاندیدای مورد حمایت جبهه انقلاب روی کار آمده و بتواند خدمتی صادقانه به اسلام و مردم عزیز ایران داشته باشد.

وی استفاده از ظرفیت علما و بزرگان برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات و رأی به نامزد اصلح و انقلابی را یک اصل اساسی در پیروزی جبهه انقلاب برشمرد و اضافه کرد: طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات باید در این چند روز مانده به انتخابات، همه تلاش خود را برای روشن کردن مردم نسبت به پشت پرده‌های برخی مسائل و حوادث که می‌تواند آینده نظام اسلامی را به خطر اندازد، آگاه سازند و اجازه ندهند خطاهای دولت گذشته، بار دیگر اتفاق افتد.

لازم به ذکر است، در بخش پایانی این همایش، نشست پرسش و پاسخ با حجت الاسلام و المسلمین نبوی پیرامون مسائل انتخابات برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha