جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حجت سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات نشانه اعتماد ملی به نظام و نشاط سیاسی در ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، ضمن تشکر و قدردانی از همه مردم شریف و غیور ایران اسلامی که در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حضوری گسترده داشتند، اظهار داشت: مردم با حضور خود و صبر و شکیبایی در صف‌های طولانی رأی، حماسه‌ای عظیم در اقتدار سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زدند.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: همچنین ملت ایران اسلامی با صف‌های متراکم و شلوغ پایبندی خود را به انقلاب، رهبری، دموکراسی اسلامی اعلام نمودند.

وی تصریح کرد: قطعاً ثمره مهم این حضور این است که اعتماد ملی به نظام و نشاط در عرصه سیاسی، اجتماعی و آزادی سلایق سیاسی را در کشور عزیزمان به جهانیان نشان می‌دهد.

مدیرحوزه علمیه خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد؛ کاندیداهای محترم و هواداران بزرگوار آن‌ها نیز که با شور و حضور خود گرمابخش این رخداد مهم سیاسی در کشور بوده‌اند، از امروز با همدلی، وحدت و انسجام، دولت فعلی را در انجام وظایف خود یاری نمایند.

حجت الاسلام سالاری مکی همچنین ضمن تبریک به دولت فعلی و هواداران و حامیان آن‌ها، گفت: امیدواریم نامزدهای انتخاباتی آنچه در این ایام به‌عنوان مذاکره و برنامه‌های متفاوت تبلیغاتی که محفوظ مانده است به‌عنوان تجربه و اندوخته‌ای در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده و بهره ببرند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به این که پیامبر اسلام (ص) برکات متانت دولت‌ها را برمی‌شمارند و می‌فرمایند: خوش به حال کسی که با وقار باشد و مستکبری در او نباشد، گفت: امیدواریم طرفداران کاندیداهای پیروز ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر روستا، در شادی‌های پس از پیروزی انتخاباتی، متانت را رعایت کرده و در حفظ ارزش‌های دینی مخصوصاً در ماه مبارک شعبان و آستانه ماه رمضان دقت و توجه داشته باشند، چراکه تجلی رفتارهای اخلاقی در جامعه ایرانی نماد فرهنگ اسلام و تمدن ایران باستان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha