شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی- مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم (ع) سرپل ذهاب به تعداد خانه های عالم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل مبلغین در روستاهای شهرستان، مسئله اسکان آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مختار سلیمانی صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب گفت: براساس برآوردهای لازم و وعده های مسئولان مربوطه، امسال تعداد مبلغ و ملبغه در شهرستان سرپل ذهاب به 144 نفر خواهد رسید.

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم (ع) سرپل ذهاب در ادامه به تعداد خانه های عالم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از 12 خانه عالم در این شهرستان وجود دارد که خوشبختانه همه آنها فعال هستند.

وی با اشاره به مشکلات مبلغین، ادامه داد: اولین مشکل، موضوع اسکان در روستاهاست، البته این مشکل هم در شهر سرپل ذهاب وجود دارد.  از دیگر مشکلات نبود منابع حمایتی است که امیدواریم با همکاری دستگاه های مسئول و مساعدت مدیر حوزه استان کرمانشاه هرچه سریعتر رفع شود.

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم (ع) سرپل ذهاب در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال که فصل برداشت محصولات کشاورزی است، مردم روستاها به دلیل مشغله کاری، استقبال چندانی از برنامه های مبلغان نمی کنند، ولی در ماه محرم الحرام استقبال بسیار چشمگیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha