جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی

حوزه/ ​معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری سلسله همایش‌های «حرم، پايگاه جهاد و شهادت» ، در حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، از برگزاری سلسله همایش‌های «حرم، پايگاه جهاد و شهادت» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر رضوی خبر داد.
 
حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: "غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء" از جمله برنامه های سلسله همایش‌های «حرم، پايگاه جهاد و شهادت» بود که روز پنج‌شنبه چهارم خرداد ماه در صحن انقلاب اسلامی و حرکت به سمت مزار شهدای بهشت ثامن حرم رضوی صورت می‌گیرد.
 
وی عنوان کرد: "تجلیل از سرداران شهید" یکی دیگر از برنامه های سلسله همایش‌های «حرم، پايگاه جهاد و شهادت» بود که همزمان با سالروز فتح خرمشهر با حضور خانواده معظم شهداء در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد برگزار شد.
 
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: این برنامه جهت تجليل از شهدا‌ی گرانقدر و سرداران شهيد «محمد مهدی خادم الشريعه» و «سید محمد تقی رضوی» به همراه روایتگری سردار باقرزاده و مداحی مجتبی رمضانی برگزار شده است.
 
حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: برنامه ای تحت عنوان  "زندگی به سبک شهداء" با حضور راویان دفاع مقدس طی این هفته از شنبه تا پنج‌شنبه در مدرسه پریزاد واقع در صحن جمهوری اسلامی نیز در حال برگزاری است./
 
انتهای پیام/ت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha