شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حائری

حوزه/ دومین دوره همایش "ضیافت نور" با حضور ۸۰۰ تن از خانواده‌های روحانیون فقید حوزه علمیه مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دومین روز از همایش "ضیافت نور" به منظور تکریم از خانواده روحانیون فقید و از کارافتاده حوزه علمیه مشهد با حضور 800 نفر در دو شب متوالی برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسین حائری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی در این همایش با بیان اینکه رمضان ماهی است که به خدای متعال تعلق دارد، اظهار داشت: همه زمان‌ها و مکان ها متعلق به خداست، اما گاهی بعضی ساعات بنابر شرایط خاصی مانند روزهای ماه مبارک رمضان که تشرف به شهرالله  می باشد، از دیگر وقت ها متمایز می‌شوند.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت بهره برداری از برکات ماه ضیافت الهی، تصریح کرد: برای کسانی که دارای دو صفت «صبور» و «شکور» باشند، رمضان بهترین فرصت بهره‌برداری از عمر است.
 
وی بیان کرد: احوال انسان از دو نوع خارج نیست زمانی که ایام  بر وفق مرادش است باید شکرگزاری کند و در ایامی که به کامش نیست نیز باید صبور باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حائری خاطرنشان کرد: بلا و مصیبت‌ هم به نوعی نعمت خدا هستند، اما از نگاه ما ناگوار و تلخ است که جاده زندگی را ناهموار و سخت می‌کند در چنین شرایطی صبر باعث هموار شدن مسیر زندگی می‌شود.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان عنوان کرد: برترین ویژگی که خدای متعال برای انسان مؤمن نام برده «صبر»؛ ایستادگی، پایمردی و مبارزه با مشکلات است.
 
انتهای پیام/ت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha