جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 417679
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
تصاویر/ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم-۷

حوزه/ بیش از ٢٠٠ ناشر در نمایشگاه قرآن حضور دارند که بخشی از آنها با اختصاص دادن کتاب های خود به کودکان و نوجوانان تلاش دارند آموزه های قرآنی را در اختیار این بخش از جامعه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، بخشی از کتاب ها و تکنیک های آموزشی ارائه شده در این بخش در راستای آموزش قرآن با شیوه های هنری و خلاقیت به کودکان طراحی شده است چنانکه تلاش می شود تا بچه ها از طریق بازی، نقاشی و قصه در صدد حفظ و یادگیری آیات برآیند و از این طریق یادگیری آیات قرآنی برایشان ساده و راحت تر شود.

یکی از غرفه ها در این بخش در صدد طراحی و تفسیر بیش از ٤٠ سوره قرآن برآمده است. از جمله این سوره ها می توان به سوره ، عصر، توحید، کوثر، حمد، ناس، نصر، قدر، کافرون، عصر، قریش، ماعون و... اشاره کرد.

این غرفه ها از سوی کودکان و نوجوانان مورد استقبال قرار گرفته اند و هر روز بر تعداد بازدیدکنندگان افزوده می شود.

امید است در پایان زمان برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بتوان با استفاده از نظرات اعلام شده توسط خانواده ها و بچه ها، روش جدیدی برای آموزش قرآن و تفهیم مفاهیم و آیات الهی ابداع شود.

در عین حال ارائه کتابهایی که در بردارنده اشعار کوتاه کودکانه هستند از نعمتهای الهی می گویند و آیه های کوتاه از قران را به بچه ها آموزش می دهند، همچنین برخی از داستان ها از زبان حیوانات نقل شده اند که جذابیت فهم آیات قرآنی را برای کودکان بیشتر می کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha