جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه خون شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافع حرم موجب اقتدار و امنیت روزافزون نظام شده است، تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند ملت غیور و انقلابی ایران تا آخرین لحظه دست از مبارزه و مقابله با تروریسم بر نمی دارد

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با محکوم کردن حملات تروریستی حرم امام (ره)و مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه این گونه اقدامات ننگین نشان از ناتوانی، عجز، درماندگی و استیصال دشمنان اسلام و انقلاب دارد، گفت: وهابیت و در راس آن استکبار جهانی با این حرکت غیر انسانی و ددمنشانه اوج دشمنی خود را با ملت مسلمان و انقلابی ایران و محبان اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه وهابیون ابزار دست استکبار جهانی هستند، افزود: حملات ترورسیتی در واقع برای ایجاد تفرقه  انجام می شود که در این رابطه باید مسلمانان با حفظ وحدت و همدلی در خنثی نمودن این توطئه ها تلاش کنند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با جانفشانی جوانان غیور همواره با صلابت و اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است، خاطر نشان کرد: نتیجه ریخته شدن خون شهدای مسلمان و انقلابی موجب  وحدت دینی و ملی در بین مردم می شود .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه خون شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافع حرم موجب اقتدار و امنیت روزافزون نظام شده است تصریح کرد:دشمنان اسلام و انقلاب بدانند ملت غیور و انقلابی ایران تا آخرین لحظه دست از مبارزه و مقابله با تروریسم بر نمی دارد و همواره در مقابل یاوه گویی های استکبار و هم پیمانانش مقاومت خواهد نمود .

وی با اشاره به اینکه تروریسم همواره برای رسیدن به اهداف خود مکان های مقدس و انقلابی را مورد هدف قرار می دهد گفت: دنیای استکبار بداند ملت ایران هرگز از اعتقادات خود دست بر نمی دارد و تا پای جان حافظ اقتدار و امنیت روز افزون ایران اسلامی است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان بیان داشت: تکفیری ها و وهابیت ملعون بدانند این اقدامات کور و جنایتکارانه آنان  تاثیری در اراده ملت ایران در دفاع ازارزش های اسلام و انقلاب نخواهد گذاشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha