جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی

حوزه/ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: سردمداران کشورهای اسلامی بدانند که هیچ اعتمادی به آمریکا نیست و حضور این کشور در هر منطقه ای جز قتل و غارت چیزی به دنبال نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: جایگاه واقعی شب های قدر به اندازه ای والاست که اگر انسان آن را به خوبی درک کند، آرزو می کند که هر شب، شب قدر باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در این شب ها خداوند گناهان شب زنده داران واقعی و مخلص را می بخشد و بهترین فرصت برای زدودن ناخالصی ها از فطرت انسان است.

وی در ادامه حضور مردم در مراسم قدر را نشان وحدت و یکپارچگی این ملت دانست و گفت: حضور برادران دینی و خواهران دینی در این شب های مقدس، پیامی مهم برای دنیا دارد و آن این است که تا زمانی ملت ایران در مسیر ولایت فقیه هستند، هیچ گزندی به این نظام نخواهد رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جمهوری اسلامی در حال حاضر محور مبارزه با تروریسم در منطقه است و همین امر باعث دشمنی و کینه ورزی برخی کشورهای غربی، آمریکا و دولت های منطقه شده، که این امر نشان می دهد وجود ایران درجهان کنونی غیرقابل انکار است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری حمله تروریستی هفدهم خردادماه به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی را نشانه  زبونی و به بن بست رسیدن تروریست ها و حامیان مالی و تسلیحاتی آنان عنوان کرد و گفت: حملات کور و به شهادت رساندن مردم بی گناه چه امتیازی برای تروریست ها و حامیان آنها دارد جز این که آنان بیش از پیش در منطقه و دنیا منزوی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بیان داشت: بی شک این انقلاب هرگز از این ترقه بازی های بچگانه دشمنان اسلام  و نظام خم به ابرو نخواهد آورد و نهایتا شرمساری برای تروریستها و حامیان آنها باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از کشورهای منطقه ازضعف هویتی در دامن آمریکا و اسرائیل افتاده اند، گفت: سردمداران این کشورها بدانند که هیچ اعتمادی به آمریکا نیست و حضور این کشور در هر منطقه ای جز قتل و غارت چیزی به دنبال نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha