شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 419741
۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
نسیم وحی ۹۶

حوزه/ نود و ششمین شماره از ماهنامه قرآنی -آموزشی "نسیم وحی" از سوی جامعۀ القرآن الکریم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این نشریه در شماره جدید خود برای تیر ماه ۱۳۹۶،  مطالبی در قالب، سخنرانی، گفتگو، مقالات و اخبار برای علاقمندان قرآنی ارائه داده است.

از جمله موضوعات این شماره نشریه میتوان به آشنايي با مرکز رسانه اي امام رضا (عليه السلام) ، مصاحبه با قاری قرآن و مجری موفق سيد وحيد مرتضوي، کلاس مان را جذاب تر اداره کنيم، چند لحظه با دنياي سياست و فرهنگ، آخرين آفتاب بقيع، مؤسسات قرآنی و نقش والدین اشاره کرد.

بخش بعدی اخبار قرآنی مؤسسه است و در آخر هم در قسمت کودک و نوجوان مطالبی کودکانه و متنوع برای مخاطبان کودک و نوجوان مجله به چاپ رسیده است.

شماره  نود و ششم مجله نسیم وحی  در قالب‌ها و موضوعات مختلف از جمله مباحث تفسیری و ترتیل‌خوانی و قطعات ادبی گرفته تا آشنایی با قهرمانان قرآنی و موضوعات خانوادگی و مباحث تربیتی. تازه‌های کتاب در عرصه قرآن و از امام‌شناسی و تمرکز بر سیره اهل بیت ، مشاوره‌های قرآنی و بالاخره اخبار مؤسسه جامعه القرآن الکریم و در پایان هم بخش کودک و نوجوان منتشر شده است.

ماهنامه قرآنی – آموزشی «نسیم وحی» به صاحب امتیازی جامعۀ القران الکریم؛ سید محمد مهدی طباطبایی، در ۶۲ صفحه و با قیمت: 5000 تومان منتشر شده است.

علاقه مندان برای ارتباط با نشریه به نشانی: قم، خیابان صفائیه، کوچه 15، ساختمان مؤسسه جامعه القرآن الکریم، ماهنامه نسیم وحی» مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 37838170-025، داخلی 204 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha