جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگاه مشاوره حوزه

حوزه/ حجت الاسلام علی آذرشب از برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های مشاوره خبر داد و گفت: این دوره ویژه روحانیونی است که دوره مقدماتی را با موفقیت طی کرده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام علی آذرشب امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های مشاوره خبر داد و گفت: این دوره ویژه روحانیونی است که دوره مقدماتی را با موفقیت طی کرده باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: تعداد 35 نفر از اساتید و طلاب استان بوشهر موفق به طی دوره مقدماتی آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره شدند و این افراد جهت شرکت در دوره تکمیلی(سرفصل آشنایی با روش تحلیل تست های روان شناسی و فنون مصاحبه) به شهر مقدس قم اعزام می شوند.

وی افزود: دوره تکمیلی مشاوره هفت سرفصل دارد که در شهر مقدس قم یکی از سرفصل های آن برگزار خواهد شد و شش سرفصل دیگر در استان بوشهر و در طول سال تحصیلی برگزار می شود.

حجت الاسلام آذرشب هدف از برگزاری دوره های مقدماتی و تکمیلی مشاوره را کادرسازی  جهت امر مشاوره در مدارس علمیه عنوان کرد و ابراز داشت: از افرادی که دوره های مقدماتی و تکمیلی را با موفقیت سپری کنند به عنوان مشاور در مدارس علمیه استان استفاده خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر، زمان برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های مشاوره را 24 الی 29 تیر در مدرسه علمیه معصومیه شهر مقدس قم اعلام کرد.

گفتنی است، دوره مقدماتی آشنایی با مهارت های مشاوره در استان با حضور 60 نفر از روحانیون در مدارس علمیه استان بوشهر برگزار و 10 سرفصل مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام

 

 

  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha