شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران از حضور سه معاون حوزه های علمیه کشور، در جلسه شورای حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در مازندران، با اعلام این خبر گفت: معاونان آموزش،  امور صیانتی و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، عصر امروز به منظور شرکت در جلسه شورای حوزه علمیه استان مازندران، به ساری سفر می کنند.

وی با بیان این که جلسه امروز شورای حوزه علمیه مازندران با حضور معاونان آموزش، امور صیانتی و رئیس مرکز ارتباطات و  بین الملل حوزه های علمیه کشور در ساری برگزار خواهد شد، افزود: در این جلسه آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای حوزه استان نیز حضور دارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در جلسه امروز تصمیمات مهمی برای تقویت بعد علمی و آموزشی مدارس علمیه استان گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور سه معاونت مهم حوزه های علمیه در جلسه شورای حوزه علمیه استان فرصت بسیار خوبی برای تقویت حوزه استان در همه بخش ها است.

وی با بیان این که یکی از مسائل مهمی که در جلسه امروز شورای حوزه علمیه مورد بحث قرار گرفت تقویت اساتید حوزه و همچنین کرسی درس خارج در مدارس علمیه استان است، تصریح کرد: در حال حاضر، برخی مدارس علمیه مازندران ظرفیت مناسبی برای تقویت کرسی درس خارج دارند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که تاکنون تصمیمات بسیار خوبی برای رشد و تقویت مدارس علمیه استان در جلسات شورای حوزه مازندران گرفته شده، بیان داشت: مصوبات شورای حوزه استان بستری را برای تقویت حوزه های علمیه فراهم کرده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران، تقویت حوزه های علمیه را یک ضرورت مهم برشمرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۵ مدرسه علمیه در شهرهای مختلف استان، فعال هستند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha