جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماز

حوزه/ حجت الاسلام عابدین دوریش پور گفت: بیش از ۹۰ درصد کارگاه های آموزشی توجیهی ستاد اقامه نماز روحانی محور است.

حجت الاسلام عابدین دوریش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد کارگاه های آموزشی توجیهی ستاد اقامه نماز روحانی محور است، گفت: در این کارگاهها مبلغان مرکز تخصصی نماز و روحانیون تلاش می کنند تا با بیانی شیوا و علمی راهکارهای جذب فرزندان در خانواده،دانش آموزان و جوانان را به نماز به جامعه مخاطب آموزش دهند .

وی با اشاره به اینکه بزودی ستاد اقامه نماز استان لرستان 3 کارگاه 40 نفره را برای ائمه جماعات مدارس این استان زیر نظر اساتید مجرب برگزار خواهد کرد افزود: در این طرح تلاش می شود ائمه جماعات مدارس با آموزش شیوه های نوین ، مشاوره های جذب نوجوانان به نماز را آموزش می بینند .

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان از برگزاری طرح مکنت (جایگاه) ویژه مدیران دستگاهها و نهاد های اجرایی با محوریت تلاش برای برگزاری باشکوه نماز جماعت در ادارات استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این طرح مدیران ادارات استان دوره تخصصی روند پیشرفت برگزاری نماز جماعت در ادرات را زیر نظر روحانیون مرکز تخصصی نماز فرا می گیرند .

حجت الاسلام درویش پور در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی شیوه های جذب نماز و آموزش احکام به پرستاران و بهیاران بیمارستانها و مراکز درمانی خبر داد و گفت:در این طرح مبلغان احکام نماز و مسائل شرعی فریضه نمازرا به این قشر جهت انتقال مشاوره های دینی به بیماران آموزش خواهند داد .

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی شیوه های جذب نماز برای مربیان پرورشی مدارس خبر داد و اظهار کرد: در این طرح مبلغان آموزش های تخصصی جذب  نوجوانان و جوانان به نماز و همچنیان آثار و برکات نماز بویزه نماز جماعت و اول وقت را به مربیان آموزش خواهند داد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha