جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب گفت: جانبازان برای بر افراشته ماندن پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران پایداری و استقامت وصف ناشدنی از خود نشان داده اند که این قابل ستایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سید سیف الله موسوی شامگاه دیروز در مراسم گرامیداشت سالروز بمباران شیمیایی روستای "نسار دیره" شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: در دین مبین اسلام کسانی بوده و هستند که به ما آموخته اند و یاد می دهند که چگونه در مقابل جور و ستم ایستادگی کنیم.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب گفت: در بمباران ناجوانمردانه صدام ملعون به روستای نسار دیره تعدادی شهید و تعدادی دیگر زخمی و جانباز شده اند و هنوز هم درد آن روزها را با خود همراه دارند؛ لذا این افراد را باید قهرمانان اصلی انقلاب نامید.

این کارشناس حوزوی تاکید کرد: جانبازان با تحمیل درد و رنج هایی که از هشت سال دفاع مقدس به یاد برده اند به معنای واقعی اسوه های صبر، استقامت و ایثارگری هستند.

حجت الاسلام موسوی افزود: جانبازان برای بر افراشته ماندن پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران پایداری و استقامت وصف ناشدنی از خود نشان داده اند که این قابل ستایش است.

وی اسوه جانبازان را حضرت ابوالفضل عباس (ع) عنوان کرد و گفت: جانبازان از بزرگ جانباز اسلام قمربنی هاشم (ع) و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی یعنی رهبر انقلاب اسلامی درس گرفته اند.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب گفت: جانبازان برای بر افراشته ماندن پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران پایداری و استقامت وصف ناشدنی از خود نشان داده اند که این قابل ستایش است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha