جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقات قرآن کریم

حوزه/ مرکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم بجنورد به‌عنوان موسسه برگزیده کشوری در اجرای طرح آموزشی تربیت‌معلم عمومی آموزش قرآن شناخته و تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، مرکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم بجنورد به‌ عنوان موسسه برگزیده کشوری در اجرای دوره آموزشی تربیت‌ معلم عمومی آموزش قرآن، شناخته و از آن تقدیر شد.

مرکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم بجنورد به دلیل اینکه 100 درصد دانش‌آموختگان آن نمره قبولی در آزمون تربیت‌معلم عمومی آموزش قرآن را کسب کرده‌اند، برگزیده کشوری شناخته شد.

بر همین اساس ٣٠ گواهینامه آموزشی به دانش‌آموختگان مرکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم بجنورد اهداء شد.

مراسم اهدای گواهینامه به دانش‌آموختگان مرکز تربیت مدرس و استاد قرآن کریم بجنورد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از قرآن آموزان در محل این مرکز برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بجنورد گفت: دوره آموزشی تربیت‌معلم عمومی آموزش قرآن یکی از ارزنده‌ترین دوره‌های آموزشی و تربیتی جامعه فرهنگی قرآنی بوده که در طی ٤ نیم سال و ٨٠٠ ساعت آموزشی به‌صورت سراسری هم‌زمان با کل کشور برگزار شد.

علی‌اصغر نودهی اظهار داشت: در این دوره آموزشی یک هزار و ٦٠٠ نفر در کل کشور و با مدیریت ٤٦ موسسه قرآنی برگزار شد که در استان خراسان شمالی، مرکز تربیت مدرس قرآن کریم به‌عنوان تنهاترین مرکز و با حضور ٣٠ نفر، این دوره آموزشی را با ١٠٠ درصد قبولی برگزار کرد.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل و تقدیر از نفرات اول و دوم این دوره و تجلیل و تقدیر از دکتر تفریحی به‌عنوان استاد برجسته قرآنی استان خراسان شمالی ازجمله برنامه‌های این مراسم بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha