شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تحقیقات رایانه ای

حوزه/ همزمان بادهه کرامت و به همت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان از مجموعه کتاب ها و نرم افزارهای تربیت و پرورش کودکان رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان مرکز تحقیقات رایانه ای اصفهان  که  تحت اشراف آیت الله العظمی مظاهری راه اندازی شده است، در چند سال اخیر یکی از سیاست های مهم  خود را  براساس منویات رهبر معظم انقلاب بر محوریت سبک زندگی قرار داده است.

مسئولین این مرکز تحقیقاتی معتقدند که  تمرکز و توجه به اصل موضوع پرورش فرزند و تربیت فرزندان یکی از مضوعات اصلی در بحث سبک زندگی برای جوامع اسلامی است، چرا که  دشمنان درصدد هجمه فرهنگی  به بنیان های خانواده ایرانی و اسلامی هستند، لذا اقدام مطالعاتی و پژوهشی و ترویج آن در بین جامعه بسیار حائز اهمیت است.

براین اساس موسسه تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه  اصفهان توانسته در بحث تربیت  و پرورش کودکان  تحقیقاتی را منطبق بر اصول دینی  انجام  و به صرت نرم افزار و مجموعه کتب تولید کند.

همچنین  همزمان با دهه کرامت،  مجموعه پنج جلدی کتاب ها و نرم افزارهای تربیت و پرورش کودکان از مجموعه «سبک زندگی فردی » با حضور علما، روحانیون و اساتید حوزه خانواده و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین تراشیون کارشناس برجسته کشوری موضوعات خانواده،  نیمه اول مردادماه، در سالن اجتماعات صداو سیما  رونمایی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha