جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در بحث آموزش و انتقال مفاهیم قرآن عقلانیت فراموش نشود، چراکه هر جای کلام الهی که به موضوع مهمی اشاره می‌شود به بحث تفکر و تعقل هم اشاره‌ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در حاشیه بازدید از طرح تابستانی موسسه قرآنی ثقلین با عنوان «خدا و خرما» که در حال برگزاری است، در جمع مربیان این طرح با گرامی داشت دهه کرامت، گفت: در بین کتب الهی قرآن تنها کتابی است که نگاه کردن به آن دارای ثواب است.

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی بابیان اینکه عظمت و بزرگی این کتاب الهی بر کسی پوشیده نیست، افزود: سعادت بشریت درگرو عمل به دستوارت قرآن کریم است.

وی بابیان اینکه کارنامه قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) بسیار درخشان است عنوان کرد: انسان‌هایی که جز نخل، شتر و.. چیزی نمی‌دانستند و به تعبیری زمین نگر بودند به برکت قرآن و پیامبر اکرم (ص) آسمان‌نگر شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خطاب به مربیان قرآن گفت: در بحث آموزش و انتقال مفاهیم قرآن کریم عقلانیت فراموش نشود چراکه هر جای قرآن کریم که به موضوع مهمی اشاره می‌شود به بحث تفکر و تعقل هم اشاره‌شده است.

وی خاطر نشان کرد: ما زمانی می‌توانیم شاهد نسلی متعهد در جامعه باشیم که نوجوانان و جوانان  را اهل تفکر و تعقل در امور تربیت کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی  در پایان گفت: باید نتیجه این‌گونه فعالیت‌ها به‌گونه‌ای باشد که دانش آموزان را سوار مرکب تعقل کرده و در ایستگاه تعبد پیاده کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha