شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از افزایش سه برابری ارسال آثار به جشنواره استانی علامه حلی خبر داد.

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که امسال آثار رسیده طلاب لرستانی در دو بخش خواهران و برادران به  دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی(ره) سه برابر شده است، گفت: ارزیابی های اجمالی 420 اثر رسیده در دو بخش خواهران و برادران مدارس علمیه استان به پایان رسیده و از این تعداد 35 اثر به اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره) راه پیدا کرده است .

وی با بیان اینکه تمام آثار رسیده به چشنواره قابل تقدیر و تحسین هستند، افزود: در اختتامیه مرحله استانی جشنواره علامه حلی(ره) از دو مدرسه فعال حوزه های خواهران و برادران تقدیر به عمل خواهد آمد .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه آثار برتر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) در سه قالب کتاب، مقاله و پایان نامه تجلیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی در حوزه برادران مربوط به طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)(سفیران هدایت) و در حوزه خواهران مربوط به طلاب مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد است .

حجت الاسلام پنام با بیان اینکه آئین اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی اول شهریورماه امسال با حضور مسئولان پژوهش حوزه و طلاب برگزار خواهد شد، بیان داشت: دراین مراسم از ثار قابل تقدیر و شایسته تحسین تجلیل خواهد شد .

وی در پایان کشف استعدادهای برتر در زمینه تحقیق و پژوهش، جهت دهی به آثار پژوهشی و ایجاد انگیزه و ایجاد ذوق برای حمایت از آثار تحقیقی در حوزه را از اهداف برگزاری جشنواره های پژوهشی از جمله جشنواره علامه حلی (ره) برشمرد.

 

  

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha