جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 421668
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
مجید نصیرایی

حوزه/ حجت الاسلام مجید نصیرایی با حکم حجت الاسلام و المسلمین عاملی از امروز به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از مشهد، حجت الاسلام مجید نصیرایی با حکم حجت الاسلام و المسملین سید مصباح عامل، مدیر حوزه علمیه خراسان، به عنوان مسئول جدید مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی معرفی شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان در این حکم با اشاره به اینکه این حوزه یکی از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهد پرورش بزرگان نام آور در دانش های اسلامی، طی قرن های مختلف بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید، یادآور شده است: صیانت و حفظ این میراث گرانبها نیازمند تلاشی مضاعف و شکوفایی آن به مدیریتی عالم، جامع و دلسوز نیاز دارد.

وی در ادامه این حکم تصریح کرده  است: بدین لحاظ با توجه به پیشنهاد شورای استانی مدیریت خراسان جنوبی و نظر به توانمندی علمی، حسن تجربه و برخورداری جنابعالی از صلاحیت های لازم، شما را به عنوان مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی به مدت یک سال منصوب می نمایم.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی ابراز امیدواری کرده است که حجت الاسلام نصیرایی در پرتو الطاف الهی، توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ضمن استفاده از ظرفیت های بالای معنوی، تربیتی، آموزشی و توانمندی های موجود آن حوزه مبارکه با برنامه ریزی دقیق بتواند رشد و پرورش جوانانی متدین، فاضل و انقلابی را در راستای اهداف تحولی حوزه علمیه و اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ و معارف اسلامی فراهم سازد.

همچنین، مدیر حوزه علمیه خراسان در این حکم از تلاش های حجت الاسلام محسن مشرفی در مدت تصدی مدیریت حوزه علمیه استان خراسان جنوبی تشکر کرده و برای وی آرزوی توفیق روزافزون داشته است.

گفتنی است، حجت الاسلام نصیرایی از امروز به همراه حجت الاسلام اسفندیاری، مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام علی مقداری، مدیر بررسی و حراست این حوزه با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، کار خود را آغاز کرد.

انتهای خبر۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha