جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سید هاشم حمیدی نماینده سابق ولی فقیه در دانشگاه علم صنعت

آیت الله حمیدی با تاکید بر این که تبلیغ دین بازنشستگی ندارد، گفت: با نگاهی به زندگی علمای ربانی وموفق متوجه می شویم که اخلاص و ساده زیستی رمز موفقیت آنها در را تبلیغ و ترویج معارف الهی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید هاشم حمیدی، ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه همدان گفت: ساده زیستی باید در زندگی طلاب علوم دینی نمود پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به زندگی علمای ربانی تصریح کرد: آیت الله ملا علی معصومی همدانی(ره) عارفی فرزانه و ساده زیست بود که با زندگی مجاهدانه خود به درس طلبگی را به ما آموخت.

مدیر اسبق حوزه علمیه تهران گفت: طلبگی فرصتی بزرگ است و ما ادامه دهندگان راه انبیا الهی هستیم، این راه بازنشستگی ندارد و در این راه باید تا آخر عمر برای دین خدا خدمت کرد.

وی در ادامه گفت: من سال ها در بخش نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت فعالیت می کردم و با این وجود که دیگر قادر به ادامه فعالیت در این سمت نبودم، ولی دست از تبلیغ نکشیدم و هنوز در این دانشگاه با جوانان بوده و نماز جماعت اقامه می کنم.

وی ادامه داد: من زمانی که می بینم جوانان با شور نشاط به دنبال معارف الهی هستند خوشحال می شود و این مساله سبب تقویت انگیزه من در راه تبلیغ دین می شود.

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم صنعت گفت: طلاب جوان باید وقت خود را مغتنم بشمارند و به دنبال علم آموزی برای خدمت به دین خداوند متعال باشند و هدف خود را خالص کنند.

وی در پایان توصیه کرد: اخلاص و ساده زیستی از ارکان راه طلبگی است، با نگاهی به زندگی علمای ربانی وموفق متوجه می شویم که اخلاص و ساده زیستی رمز پیروزی آنها در را تبلیغ و ترویج معارف الهی بوده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha