جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی اکبری

حوزه/ امروز وهابیت به ‌عنوان یک دشمن بسیار خطرناک چه از نظر فرهنگی و چه از نظر دینی ملت و جوانان ما را هدف قرار داده است؛ لذا روحانیون به ‌عنوان مبلغ دین و حافظان دین نبی مکرم اسلام(ص) باید با اتحاد و همبستگی نگذارند تا وهابیت به فکر برهم زدن وحدت مسلمین باشند.

حجت‌الاسلام علی اکبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اهمیت پیروی از ولایت فقیه اظهار داشت: امروز مسئله پیروی از ولایت فقیه یک واجب دینی و شرعی است و هرکس که خود را مسلمان و پیرو قرآن می‌داند باید به وظیفه خود نسبت به پیروی و اطاعت از فرامین ولی فقیه که نماینده امام زمان(عج) است عمل کند؛ لذا اعتقاد به مسئله مهم ولایت، اعتقاد به فرامین خدای سبحان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب تصریح کرد: امروز دشمنان نظام از اینکه ملت ایران جان برکف آماده جانفشانی با دستور مقام معظم رهبری برای حفظ این آب و خاک هستند در هراسند.

وی در ادامه با اشاره به فضائل مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: پایبندی امام‌ المسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به اعتقاداتشان، صلابت، قاطعیت و درایت ایشان در تصمیم‌گیری همراه با تشخیص درست در برخورد با دشمنان خارجی و جریان‌های انحرافی از فضائل امام گونه رهبری به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام اکبری یادآور شد: ملت ایران در دوران غرورآفرین انقلاب و همچنین 8 سال دفاع جانانه و مقدس به دنیا ثابت کردند تا زمانی که گوش به فرمان ولی خود و رهبر خود باشند هیچ آسیبی از سوی دشمنان نمی‌بینند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: وحدت بین مسلمانان بهترین شیوه برای مبارزه با تفرقه‌افکنی و اختلاف‌اندازی دشمنان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب بیان داشت: روحانیون در زمینه حفظ وحدت نقش کلیدی دارند و باید چه شیعه و چه سنی مردم را به اتحاد و همبستگی دعوت کنند.

وی تصریح کرد: وحدت، برادری و برابری در بین ملت ایران از برکات انقلاب شکوهمند است و یکی از خواسته‌های امام خمینی (ره) از ملت ایران حفظ وحدت بود و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر این موضوع بسیار تاکید دارد.

وی افزود: امروز وهابیت به ‌عنوان یک دشمن بسیار خطرناک چه از نظر فرهنگی و چه از نظر دینی ملت ما و جوانان ما را هدف قرار داده است؛ لذا روحانیون به ‌عنوان مبلغ دین و حافظان دین نبی مکرم اسلام(ص) باید با اتحاد و همبستگی نگذارند تا وهابیت به فکر برهم زدن وحدت مسلمین باشند.

حجت‌الاسلام اکبری افزود: در این برهه از زمان مردم مسلمان ایران با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن باید بیش از پیش همت کنند و در این راه دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب در پایان وحدت بین امت اسلامی را در ناکامی دشمنان اسلام ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: با وحدت ما دشمنان جرأت توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) و مسلمانان را نخواهند داشت و حفظ  وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان بهترین شیوه برای مبارزه با تفرقه‌افکنی و اختلاف‌اندازی دشمنان است و در این زمینه علما نقش بسیار مهمی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha