جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

عضو جامعه مدرسین گفت: شهید حججی ها با حماسه بزرگی که خلق کرده اند، حقیقتاً اوج عزت و اقتدار ملی ما به شمار می روند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: همه ما حقیقتاً اظهار مجد و عظمت می کنیم که در کشوری هستیم و متعلق به ملتی می باشیم و در نظامی زندگی می کنم که جوانان سلحشور و دلیر و با ایمانی همچون شهید شجاع و سرافراز محسن حججی دارد.

وی افزود: تصویری که از این شیر بیشه جهاد در معرض دید جهانیان قرار گرفته، بی شک یکی از باشکوه ترین صحنه های سرافرازی و شوکت و شُکوه ملت مسلمان و انقلابی ایران است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با تاکید بر این که حماسه شهید حججی ها ، مایه اوج عزت و اقتدار ملی ماست، خاطرنشان کرد: با مشاهده صحنه دستگیری این جوان شهید هم احساس سرافرازی و عزتمندی کردیم  که چنین ابرمردی با این شجاعت و صلابت ایران را به عرش قدرت جهانی رسانده و هم از آن سو احساس کوچکی که شهید محسن حججی ها چه می کنند و چه می گویند و چه می خواهند و بیچاره ای چون بنده که از آن قافله جا مانده ام در کجا قرار دارم.

وی گفت: این شهید والامقام در اوج غربت و مظلومیت، حماسه بزرگ انقلابی، ایمانی و ملی از خود نشان داد به طوری که در فضای مجازی و رسانه ها باعث شور و نشاط و تحولی خیره کننده شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی بیان داشت: البته دشمنان انقلاب و اسلام بدانند که در کشور ما جوانان بسیاری همچون شهید حججی ها هستند که در موقع لازم از هویت اسلامی و انقلابی و ملی خود دفاع کرده و چون این شهید والامقام ، حماسه ماندگاری بر جای می گذارند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha