جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی آقا پیروز

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی یکی از معیارهای مهم انتخاب وزرای دولت دوازدهم و تایید آن ها از سوی مجلس را عمل انقلابی و جهادی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علی آقا پیروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: برای حل مشکلات کشور به خصوص در زمینه اقتصاد و فرهنگ نیاز به عمل انقلابی و روحیه و تفکر جهادی داریم به خصوص در رابطه با مسئولان و دولتمردان که در خط مقدم این مباحث قرار دارند.

وی افزود: ما اگر به بیانات مقام معظم رهبری نیز توجه کنیم به خوبی می توان این شاخص ها و معیارها را استخراج کرده و در انتخاب مسئولان و به خصوص وزرا به آنها توجه کنیم.

عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم همچنین با تاکید بر لزوم پرهیز جدی از تجملات و زندگی اشرافی در میان دولتمردان خاطرنشان کرد: همه به خصوص مسئولان باید بدانند که این نظام دشمنانی دارد که می خواهند انقلاب را با چالش مواجه کرده و آن را به انحراف بکشانند که قطعاً در مقابله با آن ها باید با عمل و روحیه جهادی و انقلابی و نیز بهره گیری از توان نیروهای انقلابی و حزب اللهی وارد میدان شد.

وی بیان داشت: از سویی داشتن تعهد و تخصص لازم نیز یکی از شاخص های مهمی است که هر وزیری در هر جایگاهی که قرار می گیرد باید واجد آن باشد تا بتواند کارها را به پیش ببرد و  اوضاع را در عرصه مدیریتی خود به درستی سامان بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha