جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیلانی

حوزه/ معاون مالی و اداری حوزه علمیه اصفهان از معرفی و تشویق رابطین مالی برتر مدارس علمیه استان اصفهان و راه اندازی اتوماسیون متمرکز رزو تغدیه برای ۵ هزار طلبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محسن سیلانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی رابطین مالی مدارس علمیه استان اصفهان، ضمن تاکید بر حساسیت و اهمیت برنامه ریزی و نظم در بحث امور مالی مرتبط به حوزه های علمیه، اظهار کرد: رعایت سلسله مراتب اداری و تعیین اولویت کاری با توجه به کاهش پنجاه درصدی وضعیت بودجه اقلام سرمایه ای بسیار حائز اهمیت است.

وی توضیح داد: بر مسئولین مالی مدارس علمیه لازم است که دقت کافی را در زمینه شناسایی منابع دریافتی اعم از مرکز مدیریت حوزه علمیه، اداره اوقاف، متولیان، شهرداری ها و خیرین داشته و به صورت شفاف در برنامه های حسابداری ثبت کنند.

در ادامه جلسه عیسی رمضانی مسئول واحد فناوری و اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان نیز به تشریح و توضیح از بعد آموزشی اتوماسیون متمرکز تغذیه که اخیر توسط این واحد تهیه  و تولید شده، پرداخت و افزود: پس از حدود دو سال تلاش و پیگیری به منظور رفاه حال بیشتر طلاب حوزه علمیه اصفهان و دریافت اطلاعات و آمار لازم جهت برنامه ریزی مالی در بحث بودجه ای، سامانه متمرکز اتوماسیون تغذیه راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه بیش از این، سامانه به مدت یک ماه در یکی از مدارس علمیه نمونه استان به صورت آزمایشی راه اندزای و مورد بهره بردرای قرار گرفت که شاهد کاهش 30 درصدی خطا در بحث بودجه ای بودیم که امار بسیار قابل قبولی بود،  عنوان کرد: لذا تصمیم بر راه اندازی این سامانه برای همه طلاب در حال تحصیل حوزه علمیه اصفهان شد.

مسئول واحد فناوری و اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برای بیش از 5هزار طلبه و روحانی حوزه علمیه اصفهان کارت رزو تغذیه صادر و در حال توزیع است.

گفتنی است که در پایان این گردهمایی،حجت الاسلام احمدی(مسئول مالی مدرسه علمیه آیت الله درچه ای)، حجت الاسلام طاهری(مسئول مالی مدرسه علمیه امام حسن مجتبی دهاقان) حجت الاسلام کاظمی(مدرسه علمیه امام صادق چهارباغ) و ... به عنوان رابطین مالی نمونه و برتر، معرفی و تجلیل شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Hojjat IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
    0 0
    Mohamadi