جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ بازدید مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه از مدارس علمیه قم

حوزه/ مسئولان دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه، طی بازدید از برخی از مدارس علمیه استان قم، از روند اداری و علمی آنان مطلع شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مسئولان دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه متشکل از حجج اسلام والمسلمین رجائی، رفیعی و حسینی از مدارس علمیه أباجعفر(ع)، امام صادق(ع)، سیدالشهدا(ع)، أباصالح(عج) و أبافاضل(ع) در قم، بازدید کردند.

بر اساس این گزارش: در این دیدارها، مدیران این مدارس علمیه به ارائه گزارشی از تعداد طلاب، تعداد اساتید، تعداد کادر مدرسه و همچنین وضعیت آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و تبلیغی مدرسه پرداختند.

تدریس کتب شرح عوامل فی النحو، صرف میر و التصنیف در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قم، اعزام مبلغ دانش آموزی از سوی مدرسه علمیه سید الشهدا(ع) و راه اندازی مدرسه شبانه مختص افراد علاقه مند به مباحث حوزوی از سوی مسئولان مدرسه علمیه أباصالح(عج) و أبافاضل(ع) یکی از مهمترین برنامه های اجرایی در این مدارس بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رجائی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از مدیران و کادر علمی این مدارس، از انتظارات و برنامه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه سخن به میان آورد و ضمن بازدید از نقاط مختلف این مدارس، نکاتی را گوشزد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha