جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رهبر معظم انقلاب/ استاد رشاد

حوزه/ دوشنبه، ششم شهریور، افزون بر سه هزار تن از طلاب جوان حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر استان تهران، در فضایی صمیمی و پرشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و پس از سخنان یازده تن از آنان، معظم‌له رهنمودهایی را در خصوص مسائل ارائه‌شده و نيز مباحث ارزشمند دیگری که در نظر داشتند، بیان فرمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه‌ علمیه استان تهران، با ارسال نامه ای به‌ محضر رهبر معظم انقلاب، با تشکر از توجه معظم له به حوزه‌ تهران و تفقد پدرانه و رهنمودهای راهبردی و راهگشای ایشان، بر تلاش برای تحقق این مطالبات، تاکید کرد.

متن نامه رئیس شورای حوزه علمیه تهران را در ادامه می‌خوانید:

حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلي خامنه‌ای

زعیم حکیم امت و رهبر فرهیخته‌ی انقلاب اسلامي (دام ظله الوارف)

سلام الله علیکم

از اینکه دیگربار در فضایی لبریز و سرشار از صفا و صمیمیت، فرزندان جوان خویش در حوزه‌ی تهران را گرمجوش و کریمانه به آغوش محبت و شفقت کشیدید، و سخنان از سویدای دل و ژرفای جان جوشیده‌ی آنان را به سمع سماحت نیوشیدید، و چونان همیشه، هَزارآسا هِزار نکته‌ی دل‌نشین و روح‌افزا به گوش مبتدیان و منتهیان و متولیان حوزه زمزمه فرمودید، فروتنانه از سوی خود و یکان‌یکان اعضای شورا و مرکز مدیریت، اولیاي مدارس و طلاب این حوزه‌ی عریق و اصیل، از محضر آن زعیم ذوالفنون سپاسگزاری می‌کنم.

از بارگاه بلند باری متضرعانه مسئلت دارم: به اصحاب حوزه در همه‌ی اقالیم شیعي، خاصه حوزویان عاصمه‌ی ام‌القرای انقلاب اسلامي، توفیق دهد که رهنمودهای راهبردی و راهگشاي رهبر فرهمند خویش را آویزه‌ی گوش و نصب‌العین خود سازند و مو به‌ مو و نکته‌ به‌ نکته بر عرشه‌ی عمل و کرسی تحقق بنشانند، تا مگر حوزه‌های علمیه (صانها الله عن الحدثان) که حصون حصین مواریث نبوی و معارف ولوی‌اند، از علت و آسیب در امان بمانند و منزلت و موقعیت درخور و فراخور خویش را در این روزگار دشوار بیابند. آمین.

اللّهُـمّ وفّقنا لِما تحبّ وتَرضي، ولا تجعلـنا مِن ‌الّـذين يَحسبون أنّهم يُحسنون صُنعاً، وإهدِنا إلي السّداد والرَّشاد، فإنّك خيرُ موفِّق و هـاد.

اقلّ خدمة رُوّاد العلم

علی‌اکبر رشـاد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha