جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حمید ایزدی

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشهد گفت: این مدرسه در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ به عنوان نخستین سال اجرای طرح «تحت برنامه شدن سطح ۲ و ۳» حوزه علمیه خراسان نسبت به پذیرش طلاب اقدام کرد و تاکنون نیز خروجی های خوبی داشته است.

حجت الاسلام حمید ایزدی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد با بیان این که این مدرسه فعالیت خود را  در سال تحصیلی جدید با 273 طلبه در سطوح 2 تا 4 آغاز می کند، تصریح کرد: مدرسه امام صادق(ع) در سال تحصیلی 90-89 به عنوان نخستین سال اجرای طرح تحت برنامه شدن سطح 2 و 3 حوزه علمیه خراسان نسبت به پذیرش طلاب اقدام کرد و تا کنون نیز خروجی های خوبی داشته است. 

مدیر مدرسه علمیه مبارکه امام صادق(ع) با بیان این که این مدرسه با حضور بالغ بر 35 استاد از چهره های توانمند حوزوی، امسال فعالیت خود را قوی تر از گذشته دنبال می کند، اظهار کرد: امسال علاوه بر پیگیری اهداف سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان و اجرای برنامه های ابلاغی به مدرسه از سوی این حوزه، چندین کلاس و حلقه معرفتی نیز برگزار می شود. 

وی با بیان این که علاوه بر پیگیری دروس جاری مدرسه، هر هفته از اساتید شاخص طراز اول کشور برای جلسات اخلاق مدرسه دعوت می شود، بیان کرد: بر اساس نیاز طلاب نیز برنامه ریزی هایی درسی و در مسیر طلبگی انجام و اجرایی می شود که در تربیت طلابی مهذب، عالم، فاضل و انقلابی موفق تر عمل شود.

حجت الاسلام ایزدی در ادامه با توصیه به طلاب در آستانه سال تحصیلی جدید از آنان خواست تا زمان خود را به بطالت نگذرانند، درس هر روز را همان روز مطالعه و مباحثه کنند و اجازه ندهند که درس استاد در طول سال بر روی هم انباشته شود چراکه با تداوم مطالعه و مباحثه روزانه، مطالب در ذهنشان تثبیت شده و امکان فراموشی آن به حداقل می رسد. 

شایان ذکر است، مدرسه علمیه مباركه امام صادق(ع) مشهد مقدس که موقوفه مرحوم آیت الله العظمی میلانی(ره) است، در سال تحصیلی جدید با 273 طلبه در سطوح 2 تا 4 فعالیت خود را آغاز کرد. 

 انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha