جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه یزد/ آیت الله ناصری

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: دشمن پس از شکست در توطئه های نظامی، با کمک عوامل داخلی، رویکرد القاء ناکارآمدی دین در اداره کشور را در پیش گرفته اند و می‌خواهند این موضوع را در جامعه ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و پاسداران سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه فضائل امیرالمومنین(ع) بسیار زیاد هستند و به هیچ کسی هم تعرض ندارد، اظهار داشت: باید از ابزارها و روش‌های مناسب و سالم در ارتباط با ترویج این فضائل در جامعه اقدام نماییم.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: یکی از فضاهایی که امروز در اختیار همه قرار دارد و باید از آن در راستای ترویج فرهنگ غدیر، امامت و ولایت در جامعه استفاده کنیم، فضا مجازی است و باید از این فرصت نهایت بهره برداری را انجام دهیم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: فضای مجازی ظرفیت بسیار گسترده‌ای دارد که اگر از آن به درستی استفاده شود، می‌توانیم سیره امام علی(ع) را در جامعه ترویج دهیم.

آیت الله ناصری یزدی ادامه داد: بسیاری از احادیث و روایات در ارتباط با امیرالمومنین(ع) وجود دارد که در اهل سنت معروف‌تر و مشهورتر در بین شیعه است که از جمله این احادیث می‌توان به حدیث طیر اشاره کرد که انس آن را روایت کرده و عایشه شاهد آن است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: اعتقاد شیعه این است که حاکمیت اسلامی بعد از نبی مکرم اسلام(ص)، باید توسط امام علی(ع) در جامعه اجرا شود و پیاده کند.

وی، شروع انقلاب اسلامی را توسط پیامبر(ص) دانست و افزود: انقلاب اسلامی در زمان پیامبر(ص) شروع شد و به اجرا رسید ولی بعد از پیامبر(ص) به فراموشی سپرده شد و در زمان ما توسط امام خمینی(ره) دوباره شروع شد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه برخی افراد از ابتدای انقلاب به دنبال القای ناکارآمدی دین در اداره حکومت و کشور بودند، گفت: از جمله این افراد بازرگان بود که امام خمینی(ره) با همه این حرکات مقابله کردند و جلوی آن را گرفتند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد تصریح کرد: الان هم دشمن پس از شکست توطئه های نظامی و دیگر توطئه‌هایی که داشت، همین رویکرد ناکارآمد القا کردن دین در اداره کشور را در پیش گرفته اند و می‌خواهند این موضوع را در جامعه ما ترویج دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: در صورتی که ما بخواهیم مبانی دینی و سیره امام علی(ع) در جامعه ما وجود داشته باشد باید در برابر چنین تحرکاتی بصیر باشیم و با آن مقابله کنیم.

آیت الله ناصری یزدی با تاکید بر اینکه مسیر ما در انقلاب اسلامی، کودتا و دولت عوض کردن نبود، گفت: ما  انقلاب کردیم که از حکومت طاغوت خارج شده و به حکومت الله وارد شویم، در این عرصه هم انقلاب هیچ زمانی نباید سرد شود و همیشه باید برای تعالی اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha