جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 پرچم امیر المؤمنین (ع) در استان های ایران متبرک شد

حوزه/ در راستای ترویج فرهنگ علوی، آستان مقدس علوی اقدام به ااعزام هیئتی رسمی به استان های جنوبی ایران کرد و هدف از این سفر متبرک کردن حوزه های علمیه، بیمارستان ها، مؤسسات رسمی این استان ها به پرچم امیر المؤمنین (علیه السلام) اعلام شده است.

به گزارش سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه»، در راستای ترویج فرهنگ علوی، آستان مقدس علوی اقدام به ااعزام هیئتی رسمی به استان های جنوبی ایران کرده است و هدف از این سفر متبرک کردن حوزه های علمیه، بیمارستان ها، مؤسسات رسمی این استان ها به پرچم امیر المؤمنین (علیه السلام) است.

احمد کامل از مسئولان آستان علوی گفت: به توصیه آستان مقدس علوی و دعوت مؤسسه کوثر، کاروان ولایت غدیری به استان های جنوبی ایران از جمله خوزستان و شهر آبادان  سفر کرد.

وی افزود: این هیئت در مؤسسات، بیمارستان ها، حوزه های علمیه و شورای شهر این استان و شهرستان های تابع حضور یافت و پرچم امیر المؤمنین (علیه السلام) در این استان متبرک شد.

احمد کامل ادامه داد: مسئولین، اساتید حوزه علمیه، مسئولین بیمارستان ها  و دانشگاه ها، خانواده شهدا و مسئولین حسینیه ها از ما استقبال بسیار گرمی کردند و جشن بزرگی به مناسبت عید غدیر برپا شد و در پایان سفر، هیئت آستان علوی به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) مشرف شدند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha