جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ پژوهش، گفت: کنگره علامه بلادی بوشهری سبب برگزاری کارگاه های آموزشِ پژوهش در مدارس علمیه استان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، امروز در شورای معاونان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: با توجه به این که آیت الله بلادی(ره) یک پژوهشگر و مؤلف موفق قرن گذشته بوده و بیش از 80 جلد کتاب در موضوعات مختلف تالیف کرده، تدبیر بسیار شایسته ای توسط نماینده ولی فیه در استان صورت گرفت که در چند سال اخیر کنگره پژوهشی طلاب و پژوهشگران استان به نام این شخصیت بزرگوار نامگذاری و برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در این چند سال، برگزاری کنگره پژوهشی علامه بلادی(ره) تاثیر بسیار خوبی در ترغیب پژوهشگران حوزوی به سوی تحقیق، پژوهش،‌ تألیف و مقاله نویسی داشته به گونه ای که در راستای آن کارگاه های و جلسات آموزشِ پژوهش در مدارس علمیه استان برگزار شده و طلاب با معیارهای پژوهش و تألیف آشنا شده اند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به رشد این کنگره به لحاظ کمی و کیفی در سومین سال برگزاری آن، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری پیرامون برگزاری این کنگره، مقالات خوبی از حوزویان استان جذب شود همچون اینکه در سال گذشته بعضی از این مقالات رتبه کشوری هم داشته اند.

گفتنی است، سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در آذر ماه امسال برگزار و طلاب، روحانیان و دانشجویان استان می توانند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه تا 10 آبان به دبیرخانه های این کنگره ارسال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha