شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیرخوارگان حسینی

حوزه / مسئول ستاد جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در یزد گفت: همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه ۳۱ شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور در ۱۸۰ منطقه در سطح استان یزد برگزار می‌شود.

سید محمود حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه 31 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در 180 منطقه در سطح استان یزد برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در امامزادگان، مساجد و تکایا در استان یزد برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه در مدت سه ماه گذشته در حال تدارک برای این برنامه معنوی بودیم، افزود: در این مدت بیش از ۳۰ هزار لباس متبرک برای توزیع در بین شیرخوارگان استان یزد تهیه‌شده است و علاقه‌مندان به دریافت این لباس می‌توانند هرروز تا زمان اجرای برنامه از ساعت 17 الی 20 به حسینیه سید محمد آقا واقع در خیابان انقلاب مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دریافت لباس اقدام کنند.

مسئول ستاد جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در یزد خاطرنشان کرد: این برنامه در سراسر استان یزد از ساعت 8:30 دقیقه روز جمعه 31 شهریورماه آغاز می‌شود که برنامه اصلی ستاد در حسینیه سید محمد آقا خواهد بود.

مسئول اجرایی هیئت رزمندگان استان یزد اضافه کرد: ستاد جهانی حضرت علی (ع) بعد از پایان این مراسم کارشان به اتمام نمی‌رسد بلکه به ستادهای مردمی اربعین تبدیل خواهند شد که در همه محلات یزد نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha