جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه مسینا

حوزه/ امام جمعه اهل سنت طبس مسینای خراسان جنوبی با بیان اینکه تا هنگامی که وحدت در جامعه باشد دشمن نمی‌تواند در بین مسلمانان رخنه ایجاد کند، گفت: دفاع مقدس درس اجتماعی و درس مقاومت بوده که در جهان الگوی آن در هشت هفته دفاع مقدس است.

مولوی محمد حسینی در گفت‌وگو با  «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: دفاع مقدس درس اجتماعی در تمام کلاس‌ها و خانواده‌ها بوده و ایران اسلامی به دشمنان هشدار داده است، که در هر کاری ایرن اسلامی اراده کند،با چنگ و دندان می تواند به هدف خود برسد.

وی با بیان اینکه درس مقاومت در سراسر جهان الگوی آن هفته دفاع مقدس است، افزود: دلیل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام، توحید، قدرت اسلامی و الگو ساختن قرآن در تمامی زمینه‌ها بود.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینای خراسان جنوبی گفت: شهدا الگوی وحدت را به جهان ارائه کردند، در دوران دفاع مقدس در سنگرها جوانان شیعه و اهل سنت در کنار هم بودند و در پشت سنگر همین جامعه اهل سنت و تشیع مانند یدی واحد قدم برداشته اند.

 مولوی حسینی با بیان اینکه تا هنگامی که وحدت در جامعه باشد، دشمن نمی‌تواند در بین مسلمانان رخنه و اختلاف ایجاد کند، افزود: هدف دشمن نابودی دین اسلام و انقلاب است.

وی بیان داشت: امروز در جهان اسلام به ویژه در ایران شیعه و سنی باید اگاه و هوشیار باشند و هرگز گول دشمنان را نخورند، زیرا دشمن در برخی از کشورهای اسلامی به هدف خود رسیده است.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینای خراسان جنوبی گفت: مسلمانان آگاه و هوشیار باشند و هرگز تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار نگیرند، زیرا دشمن تلاش دارد، تا به بهانه‌های مختلف کشورهای اسلامی را درگیر جنگ کنند، تا به هدف شوم خود دست یابد.

مولوی حسینی افزود:باید با برادری، اخوت، یکپارچگی برای تدوام انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا از چنگال دشمنان رهایی یابیم.
 انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha