جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 427760
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
فکه ۱۷۳

حوزه/ شماره ۱۷۳ ماهنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فکه، برای مهر ۱۳۹۶، همراه با ویژه نامه و مطالب متنوع فرهنگی، دینی و ارزشی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ماهنامه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فکه، با قرار گرفتن در پله ۱۷۳ خود، مطالبی با عناوینی مانند فرمانده حجت، پرونده ویژه پیرامون شهید محمد رضا خاوری یکی از فرماندهان دلاور یگان فاطمیون، شعله های سرد، به روایت عباس رستمی،‌یکی از دوستان شهید محمد رضا خاوری،‌این راه ناتمام، افسانه شوا در میانمار،‌دفاع مقدس در امتداد عاشورا و رهایی از کمین، به رنگ شهید و... را منتشر نموده است.

فرمانده حجت، شهید محمد رضا خاوری، از فرماندهان تیپ فاطمیون است که به قلم زهرا عابدی، زینب سادات سید احمدی، زینب خاوری و بنت الهدی عاملی در این شماره از ماهنامه فکه منتشر گردیده است.

همچنین در بخش موج بیداری مطالبی درباره کشتار پیاپی در میانمار، بدون یک ثانیه سکوت، نوشته محمد جواد مهدی زاده و نیز زبان گویای انقلاب اسلامی در شبه قاره هند، نوشته مهدی طاهری آورده شده است.

مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه فعالیت خود را در سال 1377 با انتشار ماهنامه «فکه» آغاز کرد. در این ماهنامه به زندگینامه و سیره شهدا و مطالب مربوط به انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به منظور هرچه بیشتر آشنا ساختن اشخاص علاقمند، به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب با مفاهیم ارزشی پرداخته می شود.

علاقه مندان  می توانند برای دسترسی به مشروح مطالب  این شماره از ماهنامه فکه به سایت این ماهنامه به آدرس اینترنتی  www.jannatefakkeh.com  مراجعه نمایند. ویا جهت تهیه این ماهنامه با شماره تلفن: ‌77982808-021 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha