جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ امروز دشمنان داخلی و خارجی برای بی هویت کردن پایه‌های مستحکم این نظام در حال تلاش و هزینه کردن هستند، باید به جایگاه ولایت و ولایت فقیه توجه کنیم که اگر این جایگاه نبود از این بلایا و طوفان‌ها کسی نمی‌توانست نجات یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام حسین حاتمی، شامگاه جمعه چهاردهم مهرماه در مراسم یادواره شهدای میهمانی لاله‌های بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی با بیان اینکه امروز شهدای مدافع حرم با دفاع از حریم ولایت و اسلام توانستند اقتدار انقلاب اسلامی را در دنیا اثبات کنند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی هستند.

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: شهدا بر سر آرمان و اعتقاد خود محکم ایستادند و منتظر ماندند تا در جوار رحمت الهی قرار گرفتند، این حکم خداست که اگر این بستر برای جامعه و کشوری مهیا شد آبرو و عزت برای آن کشور به ارمغان می‌آید.

وی، دفاع از انقلاب و پایه‌های انقلاب و تفکر انقلابی را از خواسته‌های شهیدان عنوان کرد و افزود: امروز دشمنان داخلی و خارجی برای بی هویت کردن پایه‌های مستحکم این نظام در حال تلاش و هزینه کردن هستند، باید به جایگاه ولایت و ولایت فقیه توجه کنیم که اگر این جایگاه نبود از این بلایا و طوفان‌ها کسی نمی‌توانست نجات یابد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه هر دو قدرت نظام و انقلاب هستند افزود‌: سپاه و بسیج دو بازوی قدرتمند ولایت فقیه برای صیانت از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام حاتمی با بیان اینکه برای شهدای مدافع حرم هیچ تشویق و ترغیبی وجود ندارد و به‌خاطر محدودیت نمی‌توانند آنها را مطرح و رسانه‌ای کنند اظهار داشت: آنها برای دفاع از اهل بیت (ع) و دفاع از کشور با تروریست‌ها می‌جنگند و ملت ایران مدیون خون شهداء است.

وی با اشاره به اینکه اگر ما امروز در کشور عزت، امنیت و آسایش داریم همه از برکت خون و از خودگذشتگی شهدا است افزود: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا به این درجه رسیدند، اگر بخواهیم در درگاه الهی ارزشمند شویم باید ارزش خودمان را نشان دهیم.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه شهدا درس بزرگ ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را به ما داده‌اند و ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، عنوان کرد: همان طور که جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس سنگرها را خالی نکردند، امروزه نیز در خط ولایت حضوری منسجم در سنگرهای صیانت از حرمین شریفین پیدا کرده و مانع وحشیگری‌های تکفیری‌ها و دست پرورده‌های دشمنان اسلام شده‌اند.

انتهای پیام /313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha