جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: امام حسین(ع) الگوی بشریت در اندیشه و عمل انقلابی هستند و توجه به خدا در این میان مهم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، ظهر امروز در دیدار  تعدادی از ائمه جمعه، روحانیون و مردم شهرستان های طبس و بشرویه و عده ای از مدافعان حرم، در حرم مطهر امام رضا(ع)، تصریح کرد: امام حسین(ع) الگوی بشریت در اندیشه و عمل انقلابی هستند و توجه به خدا در این میان مهم است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدامحوری و خداخواهی در کنار دگر خواهی در عاشورا موج می زند، ابراز کرد: حضرت اباعبدالله(ع) به عنوان امام امت، حتی دشمن را به سوی هدایت و سعادت به صورت عمومی و خصوصی نصیحت کردند.

وی در ادامه شهر سالم را دارای عدالت محوری و عمل بر اساس آموزه های دینی دانست و خاطر نشان کرد: سبک زندگی دینی معنویت زا و با محور انسانیت است، در حالی که سبک زندگی مادی، معنویت زدا و بدون توجه به انسانیت می باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین به مجاهدت مدافعان حرم و خانواده های آنان اشاره و تاکید کرد: حضور مردمی ایستاده و مقاوم و خطر پذیر مهمترین مولفه قدرت و امنیت کشور است که مسئولان باید قدر دان ان باشند و شکر نعمت نیز به صورت قلبی، زبانی و عملی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha