جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام مهدی نژاد

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا برجسته‌تر شد، گفت: مذاکره تجربه‌ای برای شناخت بیشتر آمریکا در دنیا و مصران به مذاکره با آمریکا بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نسبت به غیرقابل‌اعتماد بودن و خوی و خصلت استکباری آمریکایی‌ها در سخنرانی‌های متعدد بیاناتی را داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به مذاکرات با آمریکا، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در طول مذاکرات فرمودند که «ما نسبت به آمریکایی‌ها و مذاکرات با آنان خوش‌بین نیستیم اما با مذاکره مخالف نیستم» و ایشان همواره بر عدم قابل‌اعتماد بودن آمریکایی‌ها هشدار داده بودند.

وی افزود: مذاکره تجربه‌ای برای شناخت بیشتر آمریکا در دنیا و مصران به مذاکره با آمریکا بود تا غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکایی‌ها برای آنانی که در داخل کشور نیز مصر به مذاکره با آمریکا بودند آشکار شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با بیان اینکه گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب شد تا غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا برجسته‌تر شود، خاطرنشان کرد: پس‌ازاین مواضع و گستاخی‌ها امروز دنیا به چم یک «شریک غیرقابل‌اعتماد» به آمریکا نگاه می‌کند و اگر کشوری نیز به دنبال مذاکره و یا عهد و پیمانی با آمریکایی‌ها باشد به یاد جریان مذاکره ایران اسلامی می‌افتد که هر جا پای منافع آمریکایی‌ها در میان باشد تمام چارچوب‌ها و قوانین را زیرا می‌گذارند و به چیزی اعتنا نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha