جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۱۳ آبان در اصفهان

حوزه/ سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ سپرده و هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و دیوار ظلم و ستم، شکستنی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مرکزمدیریت حوزه علمیه اصفهان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، در بیاینه ای تصریح کرد: یوم‌الله "سیزدهم آبان" روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطۀ پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.

در این بیانیه آمده است: رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده این روز در سال‌های 1343، 1357 و 1358 هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به شمار رفته و نشان می‌دهد که هیچ قدرت مادی بزرگ و مجهز، هرگز قادر نخواهد بود اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل کند.

حوزه علمیه اصفهان دراین بیانیه آورده است: سیزده آبان در روزشمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر بوده  و روزی است که با نثار خون‌های پاک شهدای دانش‌آموز و دانشجو جاودان شد و در حافظه ی تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با این شیطان بزرگ و منفور ملت ها همراه بوده است.

در ادامه با تاکید بر این که شعار «مرگ بر آمریکا» نمایش ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های آمریکاست، آمده است: تجمعات فراگیر، ضداستکباری و شور انگیز اقشار گوناگون در سراسر کشور انعکاس دهنده تداوم حرکت در مسیر استقلال کشور و خروش ملت مسلمان ایران علیه شیطان بزرگ است.

در بخشی دیگری از بیانیه حوزه علمیه اصفهان تصریح شده: سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ سپرده و هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و دیوار ظلم و ستم، شکستنی است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha