جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاجی زاده معاون جمکران

حوزه/ معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: اربعین حسینی و راهپیمایی جهانی این ایام در مسیرهای منتهی به کربلای معلی ظرفیت ارزشمندی است برای تببین، ترویج و تبلیغ معارف مهدوی و فلسفه انتظار که باید از سوی خادمان این مسجد مقدس در عتبات عالیات صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» از مسیر نجف به کربلا، احمد حاجی زاده با حضور در موکب مع امام المنصور(عمود 1070 ) در جمع خادمان موکب مسجد مقدس جمکران در این دیدار با تشبیه موکب ها به سختی های دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: ما در این مواکب در حال خدمت به بهترین خلق خدا هستیم و اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است.

در ادامه نیز، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی زاده مدیر موکب مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اهمیت معرفی امام زمان(علیه السلام) در مسیر راهپیمایی اربعین اظهار داشت: حضور میلیونی جمعیت مسلمان در راهپیمایی اربعین فرصت مناسبی برای معرفی امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) و مسجد مقدس جمکران است.

وی با انتقاد از برخی سخنان مبنی بر عدم لزوم مشارکت اماکن مقدسه در اربعین حسینی ابراز کرد: اماکن مقدس مانند حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران متعلق به قشر خاص و ایرانیان نیست و از کشورهای مختلف این اماکن دارای زائر هستند و مواکب آنها نیز می توانند تجلی گاهی برای ابراز ارادت به ساحت این بزرگواران باشد.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه مواکب ایرانی با همکاری مواکب برادران عراقی سعی در خدمت رسانی بهتر به زائران دارند، عنوان کرد: ما در کنار دوستی، برادری و همدوش برادران عراقی بستری برای ارائه خدمت به زائران حسینی از کشورهای مختلف هستیم.

سپس، موسوی مسئول خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه خدمت در موکب ازارزش بالایی برخورداراست، تذکراتی برای خدمت رسانی بهتر به زائران ارائه نمود.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha