جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موکب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران در عمود ۱۱۲۰

حوزه/ موکب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران واقع در عمود ۱۱۲۰ در نزدیکی شهر کربلا، روزانه پذیرای شمار زیادی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) از کشورهای مختلف است.

محمود عظیمی، مدیر اجرایی پرتال علوم اسلامی ثقلین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر، افزود: با توفیق الهی و مدد ائمه اطهار(علیهم السلام) جمعی از مبلغان زبان دان حوزه علمیه امام خمینی(ره) در اربعین حسینی توفیق حضور در جمع زائرین اباعبدالله الحسین(ع)، در موکب تبلیغی این حوزه را دارند.

وی افزود: موکب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران واقع در عمود 1120 در نزدیکی شهر کربلا، روزانه پذیرای شمار زیادی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) از کشورهای مختلف همچون گرجستان، آذربایجان، عراق، بحرین، سوئد، امارات، کانادا، امریکا، هند، پاکستان، مالزی، لبنان و افغانستان می باشد.

عظیمی در پایان با اشاره به اهم فعالیت های تبلیغی مبلغان مدرسه امام خمینی(ره)، گفت: در راستای انجام تکلیف فرهنگی و دینی، مبلغان این حوزه در موضوع پاسخگویی به سوالات شرعی، معرفی اسلام ناب بر محور تشیع، معرفی ابعاد قیام سیدالشهدا(علیه‌السلام)، و تبیین اهمیت جایگاه وحدت مسلمین در جهان اسلام در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستند. ۳۱۳/۴۲

 

                              

                              

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha